Veel gestelde vragen

Voorzieningen

Is er bij Salon Wonderschoon een toilet aanwezig?

Ja zeker, inc de heerlijke Loveli hand wash!

Is er bij Salon Wonderschoon een wachtruimte?
Ja, kom gerust te vroeg op je afspraak en pak een lekker kopje thee of koffie.

Kan ik als ik slecht ter been ben ook terecht voor een afspraak?

Iedereen is welkom bij Salon Wonderschoon! Echter is er wel een kleine drempel bij de voordeur en voor de pedicure moet je een verhoging op. 

Afspraken maken en afzeggen

Ik wil een afspraak maken bij Salon Wonderschoon, hoe doe ik dat?

Een afspraak maken bij Salon Wonderschoon gaat heel gemakkelijk via de online agenda: https://salonwonderschoon.boekingapp.nl/| 
Kom je er niet uit? Stuur dan een WhatsApp bericht naar 06-54224138 en dan kijken we samen verder.

Kan ik meerdere behandelingen tegelijkertijd boeken?

Zeker! In de online agenda op https://salonwonderschoon.boekingapp.nl/ kan je alle behandelingen die je graag zou willen aanvinken, de online agenda rekent dan automatisch uit hoeveel tijd we nodig hebben en laat alle beschikbare opties zien.

Ik wil een afspraak maken maar ik zie geen plek, wat nu?

De online agenda op https://salonwonderschoon.boekingapp.nl/ is helemaal up to date. Als je bij behandelaar op geen voorkeur klikt dan zie je alle beschikbare opties. Je kan altijd even een WhatsApp bericht sturen naar 06-54224138 dan kijken we wat we voor je kunnen doen. Wil je meerdere behandelingen tegelijkertijd? Dan kunnen we de buffertijd nog wel eens inkorten.

Ik heb na het maken geen bevestigingsmail gehad.

Waarschijnlijk heb je een typefout gemaakt in het emailadres, stuur een WhatsApp bericht naar 06-54224138 en ik check het voor je.

Wanneer is een afspraak op een dinsdagavond mogelijk?

Afspraken op de dinsdagavond kunnen alleen gemaakt worden als je overdag echt niet kan! Dit omdat er maar beperkt plek is. Zie je geen mogelijkheid om overdag te komen, stuur dan een WhatsApp naar 06-54224138 met de gewenste behandeling en je krijgt zo snel mogelijk de beschikbaarheid door.

Ik wil mijn afspraak bij Salon Wonderschoon afzeggen, hoe doe ik dat en zitten daar kosten aan verbonden?
Er kan natuurlijk altijd wat tussen komen. Wanneer je je afspraak minimaal 24 uur van te voren afzegt worden er geen kosten in rekening gebracht. Als de afspraak minder dan 24 uur van te voren wordt afgezegd dan wordt er 75% van de kosten van de geboekte behandelingen in rekening gebracht. Om je afspraak af te zeggen dien je een WhatsApp bericht of mail te sturen.

Ik wil mijn afspraak bij Salon Wonderschoon verplaatsen, hoe doe ik dat?

In de online agenda op https://salonwonderschoon.boekingapp.nl/ kan je gemakkelijk je nieuwe afspraak maken, schrijf bij de opmerkingen dat de afspraak van (datum en tijd) uit de agenda verwijderd mag worden. Hiervan krijg je een bevestigingsmail. Let op: doe dit in ieder geval minstens 24 uur van te voren, maar het liefst zo snel mogelijk. Zo kunnen wij weer andere klanten blij maken met een plekje.

 

Producten, cadeaubonnen en bestellingen

Zijn er cadeaubonnen?
Ja, op de cadeaubon kan elk gewenst bedrag en of behandeling(en).

Ik wil een cadeaubon of product bestellen, hoe gaat dat in zijn werk?

Op de gok langskomen kan natuurlijk altijd, maar misschien zijn we in behandeling en dan lopen we liever niet weg. Weet je al way je wil? Geef je bestelling door via Whatsap 0654224138 of mail info@salonwonderschoon.nl, wij maken je order zo snel mogelijk in orde. Er hangt dan een zakje met jouw naam aan het rek naast de balie, deze kan je komen ophalen wanneer jou dat uitkomt, ook als wij in behandeling zijn! De betaling kan gemakkelijk via een IDeal betaalverzoek.

Ik wil producten kopen, maar weet nog niet wat ik wil of nodig heb
Hiervoor kan je in de online agenda op https://salonwonderschoon.boekingapp.nl/  een afspraak maken voor product advies een tijdvak van 15 minuten waarin ik je kan adviseren, afrekenen en eventueel de producten en/of cadeaubon leuk voor je in kan pakken.